• (Android/iOS) Royal Match mince generátoru cheatů

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Royal Match ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Royal Match IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mince generátoru cheatů ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Royal Match 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    OK

    jo zatím je vážně dobrá a moc se mi líbí

    Hra se stala téměř nemožnou. Chcete-li dokončit úrovně, které chtějí, abyste provedli nákupy aplikací. Odmítám utrácet peníze, i když mi k dokončení 1 úrovně trvá více než 20 pokusů. Velmi zklamaný, že se tato aplikace stala jako všechny ostatní

    Relaxační hra

    za mě dobrý......

    Byla by to OPRAVDU zábavná hra, ale nedokážu rozeznat rozdíl mezi běžnými, těžkými a opravdu těžkými úrovněmi. Jsem na úrovni 1642 (údajně „běžná“ úroveň a mám problém ji překonat. Když na to přijde, k postupu v této hře musíte utrácet peníze.

    Royal Match თავსატეხი nzzt

    Nejlepší a nejkrásnější hra (graficky) za dlouhou dobu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :